Menadżer influencerów

Menadżer influencerów to kluczowa postać w dzisiejszym świecie marketingu, która łączy marki z influencerami, aby skutecznie promować produkty i usługi. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za identyfikację odpowiednich influencerów, którzy najlepiej pasują do strategii marketingowej danej marki, a także za organizowanie i koordynowanie kampanii reklamowych. W ramach swoich obowiązków menadżer influencerów negocjuje warunki współpracy, ustala cele kampanii oraz monitoruje jej efekty, aby zapewnić maksymalny zwrot z inwestycji. Wymaga to nie tylko umiejętności interpersonalnych, ale także znajomości trendów w mediach społecznościowych oraz analizy danych, co pozwala na optymalizację działań marketingowych. Menadżer influencerów musi być również elastyczny i kreatywny, aby dostosować strategie do zmieniającego się rynku oraz oczekiwań zarówno klientów, jak i influencerów.


Zawody ZUS powiązane z tym zawodem:

Jakie PKD dla zawodu Menadżer influencerów?

Najczęściej wybierane kody PKD przez przedsiębiorców

Wybrany zawód nie ma powiązań w naszej bazie wniosków CEIDG-1.

Załóż firmę bezpłatnie z pomocą ekspertów

  • Oferujemy bezpłatne wsparcie w całym procesie rejestracji firmy do CEIDG, US, ZUS i VAT.
  • Skorzystaj z darmowej pomocy, którą oferujemy w ramach Ogólnopolskiego Programu Wspierania Przedsiębiorczości.

Załóż firmę z ekspertem

Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.

Baner reklamowy z odniesieniem do rejestracji firmy.

Internetowe biuro rachunkowe + liczne integracje ułatwiające prowadzenie biznesu

  • Ponad 20 lat doświadczenia w księgowaniu
  • Księguj łatwo i bez wychodzenia z domu
  • Oszczędzaj wybierając jedno kompleksowe narzędzie

Poznaj nasze rozwiązania →